Khamis, 5 Mac 2015

Herbal blend

Herbal Blend Multipurpose Cream Shaklee.

Krim ini adalah krim kulit serbaguna yang boleh dipakai pada kulit sesiapa sahaja. Krim ini selamat digunakan dan menjadi pilihan ramai kerana keberkesanannya dan yang paling menarik adalah ia tidak mengandungi steroid, paraben dan bahan kimia lain yang boleh mendatangkan kesan negatif jangka masa panjang.

Bayi sangat disyorkan menggunakan krim kulit serbaguna ini bagi mengatasi masalah eczema, gigitan nyamuk, ruam-ruam dan sebagainya. Pastikan ibu-ibu sentiasa standby krim herba multipurpose ini di rumah dan sentiasa bawa di dalam beg. Krim ni sangat sesuai untuk ruam bayi dan juga boleh dijadikan sebagai lotion harian utk kulit tangan atau pun tumit kaki yg merekah.

Dipekkan sebanyak 4oz dalam 1 botol membuatkan ianya antara krim kulit yang sangat berpatutan harganya dan yang penting berbaloi dari segi pemakaiannya.

Herbal Blend Multipurpose Cream ini diformulakan daripada ekstrak semulajadi yang menenangkan termasuk sage, horse chestnut yarrow dan rosemary. Krim ini bersifat dingin, tidak berminyak dan melekit. Herbal blend juga telah diuji secara klinikal di mana krim ini dapat melembutkan kulit yang kasar dan pecah-pecah pada lutut, siku serta tumit kaki. Ada juga customer yang sapu untuk merawat jerawat di muka dan hasilnya jerawat tersebut mengecut dan hilang.



Dan banyak lagi kebaikan dan feedback Herbal Blend Multipurpose Cream yang diberikan oleh pengguna, antaranya:
  1. Ruam termasuk ruam bayi
  2. Luka kecil
  3. Calar
  4. Demam (sapu keseluruh badan suhu akan turun)
  5. Ekzema,
  6. Masalah kulit gatal
  7. Menghilangkan parut baru
  8. Melembutkan kulit yang kasar
  9. Elokkan pecah-pecah pada lutut, siku serta tumit kaki.
  10. Menghilangkan kesan atau tanda demam campak.
  11. Memecahkan lemak / pembuangan angin dengan cara urutan terutama pada bahagian perut
  12. Losyen kegunaan harian

Kena cuba dahulu! Anda pun akan jatuh cinta pada krim kulit ini seperti saya dan ramai lagi pengguna Herbal Blend Multipurpose Cream ini.


Saya boleh dihubungi melalui :
sms / whatsapp: 013 727 5030
COD area Simpang Renggam dan Kluang
Penghantaran poslaju ke Seluruh Malaysia, Sabah & Sarawak

Tiada ulasan:

Catat Ulasan