Rabu, 19 Ogos 2015

Pencuci Pinggan Mangkuk Yang Selamat Untuk Kulit Dan Alam Semulajadi.
 


Tahukah anda??? Sesetengah pencuci mangkuk mengandungi surfaktan yg berasaskan petroleum dan bahan pencuci seperti diethanolamine dan sodium dedecylbenzsulfonate. Kedua kandungan tersebut boleh merengsakan kulit dan mata.

Ada orang yang tak tahan dengan pencuci pinggan mangkuk biasa kerana kulit tangan yang sensitif. Ada mengadu kulit jadi kering, sensitif, kulit mengelupas, kukit pecah-pecah, gatal dan sebagainya. Malahan pencuci pinggan biasa boleh meninggalkan sisa sabun yang berbahaya.

Jadi kalau anda tercari-cari pencuci pinggan mangkuk yang lembut, tiada bahan kimia berbahaya tetapi berkesan, saya syorkan Dishwash Concentrate dari Shaklee.

Dari mula saya berkecimpung dengan Shaklee, dishwash adalah antara produk yang selalu repeat order oleh pengguna. Ramai yang dah tak beralih kepada pencuci pinggan mangkuk lain.

Dengan Shaklee Get Clean Dishwash anda hanya perlukan beberapa titisan sahaja untuk menanggalkan minyak yang melekat pada pinggan mangkuk.

Ianya ternyata :
– lembut pada tangan
– semula jadi, berasaskan tumbuhan
– tahan lama kerana kepekatanya (lebih kurang 4 bulan)
– menjadikan pinggan bersih berkilau tanpa pewangi tiruan
– hanya berapa titisan mampu mencuci timbunan pinggan mangkuk dalam sinki
– juga sesuai mencuci botol susu bayi dan peralatan makanan dan mainan bayi

Selamat 》》》 tidak bertoksik, hipoalergenik, tanpa klorin, lembut pada tangan, ph seimbang dan tanpa bahan kimia, buih sabun yang lebih tahan lama.

Mesra Alam》》 ramuan semulajadi yg diekstrak daripada jagung dan kelapa.

Jimat 》》》 kepekatan dan kuasanya membolehkan ianya digunakan sehingga 4 bulan. Bila kulit tak bermasalah seperti kering, bersisik, jimat duit krim dari farmasi atau klinik

Harga Runcit Dishwash Shaklee: 1 botol hanya rm28

Hubungi Saya,
Whatsapp/Telegram Najib : 013-7275030
COD : Kluang, Simpang Renggam dan kawasan berhampiran
Penghantaran secara pos ke seluruh Malaysia

Tiada ulasan:

Catat Ulasan